Log funktion i PostgreSQL
Fra : Steen

Dato : 20-05-02 23:19

Hejsa alle.

Jeg har et lille problem med min PostgreSQL.

Den har (Via et VB Program) fået lavet en ændring i databasen som jeg
bare ikke kan få den til at lave igen.

Er det muligt at få PostgreSQL (7.1.3) til at lave en log over ALT
hvad der sker.

Det vil sige IP Adresse fra maskinen der sender en forespørgsel,
tidspunktet, samt selvfølgelig selve forespørgslen ?

Derved kan jeg se hvilken klient der har lavet den specielle
forespørgsel, og kontakte personen, og spørge hvordan f.... han/hun
gjorde det :)

Håber på snarligt svar :)

Mvh.

Steen

Fra : Jakob Andersen

Dato : 21-05-02 00:30

"Steen" <happy_face@ofir.dk> wrote in message
> Er det muligt at få PostgreSQL (7.1.3) til at lave en log over ALT
> hvad der sker.

Jeg har med succes brug pg_analyzer (dog med en knap så bizar
problemstilling som din
<http://www.samse.fr/GPL/pg_analyzer/README.html>

--
Jakob Andersen