Påvirket..
Fra : Holm

Dato : 20-05-02 21:47

Hej derude ved skærmene.

Jeg er lidt påvirket......:0)....
Jeg var nemlig til stævne idag, men kun som tilskuer.
Da jeg stod der og beundrede alle de fantastiske heste som spurtede stolte
rundt på ovalbanen...jeps, det er islændere!!...så blev jeg helt tændt i mit
hjerte.
Jeg kom hjem , hentede min vallak ude i folden,...kunne pludselig godt se at
han egentlig vist var "lidt" tyk om maven....i forhold til de supertrænede
heste på stævnepladsen....hm! hm!....sadlede ham op, efter en lille kamp mod
oppustethed...eller måske var gjorden krympet ???..red ud og ned ad en
skovsti..og ned til vandet...
Han kan ellers ikke lide stort vand, men på mystisk vis så gik det som en
leg at lokke ham ud i vandkanten idag....
Det er en af de ture der kommer ind på "kontoen"...sådan en har jeg nemlig
investeret i...og pyt så med at gjorden var krympet...:0)))
Men jeg ville bare lige sige at rideglæde altså smitter!!!
Hilsen Holmes

Fra : Ole Braad-Sorensen

Dato : 20-05-02 23:22

"Holm" <dortheholm@tdcspace.dk> wrote:

>Det er en af de ture der kommer ind på "kontoen"...sådan en har jeg nemlig

Tillykke med kontoen. Der kommer mange renter på såen en.

Fik i dag to nye "piger". En på 12 og hendes mor. Datteren var skrap
til at ride, men "mor" ville ikke tale om at ride på heste. Men da
"mor" havde set en spinkel 8 års pige ride rundt på min vilde halve
quater, tog hun alligevel mod til sig og lod sig "smide" op for at
prøve. En halv time senere red hun rundt på banen sammen med sin
datter.

Smilene fra mor og datter har jeg sat ind på min konto...!

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen

braadso@soholm.com
www.soholm.com