efterlyses
Fra : Heidi

Dato : 20-05-02 20:57

Hejsa Alle

Jeg aner ikke om jeg er i den rigtige gruppe, men nu prøver jeg *S*
Jeg leder med lys og lygte efter min gamle travhest. Orakel.
Vi solgte hende sammen med en 2 årig fjordvallak ved navn Trold, til
hestehandler Leif Rasmussen fra Hobro. I slutningen af 1995.
Du har måske købt hende direkte ved ham, eller på et marked eller lign. Hun
er travhoppe, brun med stjerne og hvid kronrand på venstre bagben.
Hun er ca. 161 i stang

Jeg gav Leif Rasmussen en seddel med hendes navn da jeg solgte hende, men
jeg ved ikke om han har givet den videre til personen han solgte hende til.
Derfor kender du hende måske under et helt andet navn. Hun er født den
10/6-1987.

Jeg mailer gerne et billede til alle der forhåbentlig er interesseret. Jeg
vil enormt gerne i kontakt med folk som ved noget om hvor hun kan være henne
i dag.
Så hvis du er/har været hendes ejer, kender hende, har set hende, eller bare
mener du engang har set hende. Så vær sød at kontakte mig, da det betyder
meget for mig .

MvH Heidi Rasmussen
hnr@hudii.dk

--