Trådløst Logitech sæt virker ikke længere ~
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 20-05-02 19:57

Modtageren til en kammerats trådløse Logitech tast/mus er åbenbart død ...
hvor det før ku' række en 5-6m, kan det nu knap nok opfange signalerne
selvom mus/tast står på bordet lige foran modtageren, men altså det virker
her!

Batterier osv. er forsøgt skriftet, men uden noget resultat .. nogen der ved
hvad der kan være sket, og evt. har løsningsforslag!

Garantien er udløbet, så der skal nok loddes ect ...

mvh

Peter Farsinsen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-05-02 20:10

"Peter Farsinsen" <spam@farsinsen.dk> wrote in message
> [...]
> hvor det før ku' række en 5-6m, kan det nu knap nok opfange signalerne
> selvom mus/tast står på bordet lige foran modtageren, men altså det virker

Lyder lidt som det sæt jeg fik ombyttet hos Logitech.. Hvor tastaturet ikke
kunne række 1 meter.

> Batterier osv. er forsøgt skriftet, men uden noget resultat .. nogen der
ved
> hvad der kan være sket, og evt. har løsningsforslag!

... Men efter at have "lejet" lidt med batteri udtagning, og connect
knappen.. Rækker mus ca. 8 meter og tastatur op til 25 meter

> Garantien er udløbet, så der skal nok loddes ect ...

Ahva? Du kan få ombyttet hos Logitech i 4 år

Fra : Linda

Dato : 20-05-02 20:20

>Ahva? Du kan få ombyttet hos Logitech i 4 år

Hvor henne finder jeg oplysninger om dette

Linda

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-05-02 20:29

"Linda" <linda_beuchert@hotmail.com> wrote in message

> Hvor henne finder jeg oplysninger om dette

Undskyld, det var 5 år

Fx her: http://www.logitech.com/cf/products/productfeatures.cfm/2721

Man ringer bare til den Danske afdeling. så finde de en løsning

Fra : Linda

Dato : 20-05-02 20:34

Tak for svaret

Linda