Gedde fiskeri ved århus
Fra : Jesper Aagaard

Dato : 20-05-02 19:49

Er der nogle her i NG, som kender til nogle gode moser/søer i Århus. Som
rummer fine gedder?

Fra : NELS ERIKSEN

Dato : 22-05-02 00:01

Astrup mose v/Solbjerg

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-05-02 07:33

"NELS ERIKSEN" <nels@city.dk> skrev i en meddelelse
> Astrup mose v/Solbjerg

Er det muligt at fiske fra bredden ?

Hvor anskaffer man sig fiskekort ?

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : Alex Linaa

Dato : 22-05-02 10:06

"Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> skrev i en
meddelelse news:3ceb3b9f$0$11933$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Er det muligt at fiske fra bredden ?
>
> Hvor anskaffer man sig fiskekort ?

Du kan købe dagkort i det hus der ligger lige over for nedkørslen til mosen.
Jeg ville nok ikke sætte næsen op efter "gode" gedder i den mose. Der er
overvægt af skaller og aborrer, og nogle få "ikke så store" gedder. Men det
er et naturskønt område, og ja, du kan fiske fra bredden.

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-05-02 10:39

"Alex Linaa" <@nospam@a@linaa.com> skrev i en meddelelse

> [...]
det
> er et naturskønt område, og ja, du kan fiske fra bredden.

Kender du prisen på dagkortet ?

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : Alex Linaa

Dato : 22-05-02 14:38

"Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> skrev i en
meddelelse news:3ceb6755$0$11932$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Kender du prisen på dagkortet ?

Desværre ikke, men jeg tror ikke det er ret mange øre det drejer sig om.

Jeg har aldrig selv fisket der, selvom jeg kun bor 2 km. derfra.
Jeg har mine efterretninger gennem venner og bekendte fra byen, der fisker
der via deres medlemsskab af Solbjerg jagtforening, som ejer mosen.

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 23-05-02 07:26

> [...]
> Jeg har mine efterretninger gennem venner og bekendte fra byen, der fisker
> der via deres medlemsskab af Solbjerg jagtforening, som ejer mosen.

Fanger de så noget eller er det bare hygge ??

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : Alex Linaa

Dato : 23-05-02 08:05

"Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> skrev i en
meddelelse news:3cec8b6d$0$97300

> Fanger de så noget eller er det bare hygge ??

Jeg tror der er en rimelig gevinstchance i mosen, hvis man stiller sig
tilfreds med at par aborrer og en enkelt gedde i ny og næ.
Min søn har i hvert tilfælde fanget en del "ting" i mosen, når han har været
der med skolen eller klubben.

venlig hilsen
Alex Linaa