Måske lidt jura...
Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 20-05-02 18:58

.... Men i er sgu de mest hardcore til hardware

Hvem har problemet, hvis core på AthlonXP CPU'en flækker under
montering af Thermaltake Silent Viking?

//Troels

Fra : Lasse Engel Pedersen

Dato : 20-05-02 19:06

".: [d33p blu3] :." <puttitat@adslhome.dk> wrote in message
> ... Men i er sgu de mest hardcore til hardware
>
> Hvem har problemet, hvis core på AthlonXP CPU'en flækker under
> montering af Thermaltake Silent Viking?
>
> //Troels

Jeg er IKKE jura-ekspert, men i dette tilfælde er sagen åbenlys efter min
mening, den der foretager monteringen er skyld i det, medmindre at det viser
sig at Thermaltake Silent Viking er dimensioneret direkte forkert således
man altid vil smadre coren. Der er desværre ikke andet at gøre som
forbruger. Vi kan kun glæde os til den dag AMD bruger samme beskyttelse som
Intel.

mvh
Lasse

Fra : JRS

Dato : 20-05-02 19:23

".: [d33p blu3] :." <puttitat@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> ... Men i er sgu de mest hardcore til hardware
>
> Hvem har problemet, hvis core på AthlonXP CPU'en flækker under
> montering af Thermaltake Silent Viking?

Du står selv med ansvaret ja .. Men jeg har selv Silent Viking og har haft
den af og på et par gange og har nu ikke oplevet nogle problemer .. Og jeg
har hverken gummiringe eller copper-shim på CPU'en ..

MVH
JRS

Fra : Deaster

Dato : 20-05-02 19:37

..: [d33p blu3] :. wrote:
> ... Men i er sgu de mest hardcore til hardware
>
> Hvem har problemet, hvis core på AthlonXP CPU'en flækker under
> montering af Thermaltake Silent Viking?
>
> //Troels

Hvis du selv står for monteringen, så hænger du selv på den.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 20-05-02 19:42

Kom til at tænke på, om ikke der er kommet en ny revision af Silent Viking,
der ikke er så stram?, eller en revision der kan monteres via de der huller
omkring soklen?

//Troels

Fra : Jackie

Dato : 21-05-02 13:57

Jeg tror uden tvivl det er den der monterer køleren, som har ansvaret. Men
der burde ikke være problemer med at montere Silent Viking. Jeg har både
monteret og afmonteret den uden problemer. Det eneste man skal sørge for, er
at alle 4 stødpuder hviler på CPU-pladen (elle hvad det hedder). Så skulle
der ikke være nogen problemer.

Har lige et ekstra spørgsmål:
Giver det et højlydt knæk, når kernen knækker, eller er det slet ikke til at
høre eller se?
Kan CPU'en komme til at virke igen, eller er den helt tabt?

Jackie

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 21-05-02 15:45

> Giver det et højlydt knæk, når kernen knækker, eller er det slet ikke til
at
> høre eller se?

Det er hverken til at høre eller se, men et godt tip er hvis dine harddiske
f.x. ikke spinner op. Så kan det godt være din CPU der er færdig.

> Kan CPU'en komme til at virke igen, eller er den helt tabt?

Den kan ikke komme til at virke igen.

//Troels

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 21-05-02 15:56

> Det er hverken til at høre eller se

Kommer selvfølgelig an på hvor meget du volder den, står
du med hammer og mejsel for at smide en køler på, kan du nok
høre knækket.

//Troels