Musik til DIN fest...
Fra : EnjoyNews

Dato : 20-05-02 18:01

Hej,

Skal I holde fest, men mangler musikken..?

Så kig forbi vores hjemmeside. (tryk på linket)
www.triopop.dk

Mvh TrioPop

Fra : Claus Frørup

Dato : 20-05-02 19:04

Isang tao pinangalanan EnjoyNews nagsulat :

>Skal I holde fest, men mangler musikken..?
>Så kig forbi vores hjemmeside. (tryk på linket)
>Mvh TrioPop

Denne kommercielle reklame har intet med sejlads at gøre, så klage er
sendt til ISP over dette indlæg samt

--
Venlig hilsen, Claus
Når du svarer på et af mine indlæg, behøver du ikke citere hele smøren.

Fra : EnjoyNews

Dato : 20-05-02 19:37

Øhhhh.....

Det kunne jo være der lige var en sejler der manglede musik til en
fødselsdag, hvis altså sejlere holder det...

Fra : BeeJay

Dato : 20-05-02 19:42

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Øhhhh.....

Eeeemmmmhhhhh.....du *må* slet ikke annoncere i denne NG ...sååå deeet.

.....og ja, sejlere fejrer også fødselsdage......men mest med vandgang....

Hr. Bjørn

Fra : EnjoyNews

Dato : 20-05-02 19:54

Fair nok...
(TrioPop kan også komme til søs hvis det skulle være.... *s*)

Fra : Claus Frørup

Dato : 20-05-02 20:10

Isang tao pinangalanan EnjoyNews nagsulat :

>Det kunne jo være der lige var en sejler der manglede musik til en
>fødselsdag, hvis altså sejlere holder det...

Det lamme argument bruger alle spammere i et forsøg på at retfærdiggøre
deres totale mangel på respekt for andre brugere af debatgrupper.

Denne gruppe er beregnt til debat om sejlads, så send dine reklamer til
en markeds eller opslagsgruppe istedet.

EOD

Fra : Lars kj

Dato : 20-05-02 20:27

> Hej,
>
> Skal I holde fest, men mangler musikken..?
>
> Så kig forbi vores hjemmeside. (tryk på linket)
> www.triopop.dk
>

> Mvh TrioPop

Hvor mange grupper har i sendt denne news i?

/lars

Fra : Andersson

Dato : 20-05-02 21:14

klip

klip
Er det kun mig der ikke kan se billeder på linket..

Jeg ved godt at det er OT. og at meddelelsen intet har at gøre her.. Men
hvis jeg spørger i en anden gruppe så laver jeg jo mere reklame for siden og
det vil jeg ikke...

Hilsen
Andy

En glad sejler fra Brøndby Havn

Fra : Claus Frørup

Dato : 20-05-02 23:55

Isang tao pinangalanan Andersson nagsulat :

>klip
>Er det kun mig der ikke kan se billeder på linket..

Hvis du bruger IE og der er små røde krydser hvor der skulle være
billeder, hjælper det ofte at tømme temp-mappen.
Det kan gøres ved hjælp af:
Funktioner/internetindstillinger/Generelt/Midlertidige internetfiler

Yderligere spørgsmål kan stilles i news:dk.edb.internet.software.browser
(X-FUT til nævnte gruppe)

Fra : Claus Tersgov

Dato : 21-05-02 00:20

"EnjoyNews" <mh-nyheder@mail.dk> skrev i en meddelelse news:3ce92bc9$1

Klage er d.d sendt til pågældendes udbyder

Claus