Ram til Bærbar
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-05-02 17:29

Hej

Jeg har en Fujitsu Siemens liteline 425A

Der er 64 MB eksisterende ram i maskine. Og jeg vil meget gerne opgradere
med ekstra 128 MB

Så kommer mit spørgsmål. Kan man blande en 64 og en 128 MB klods?

Kan man købe sådan noget billigt i Danmark? Ellers har jeg fundet denne
side:

http://www.notebook-speicher.de/cgi-bin/callsite.cgi?fuji3213

Fra : [Odense] Jens C. Han~

Dato : 20-05-02 17:45

Bjarke Hansen wrote:
> Jeg har en Fujitsu Siemens liteline 425A
>
> Der er 64 MB eksisterende ram i maskine. Og jeg vil meget gerne opgradere
> med ekstra 128 MB
>
> Så kommer mit spørgsmål. Kan man blande en 64 og en 128 MB klods?

Jeg har lidt dårlige erfaringer med at blande singlesided og doublesided
SD-RAM, min maskine blev ustabil af det.(lockups)

Fra : Frants Johansen

Dato : 20-05-02 18:35

prøv www.rambutikken.dk Frants