Niels Aage Schmidt se her !!
Fra : Kimputer

Dato : 20-05-02 15:19

Nu ved jeg godt at andre vil sige, om det her måske er et kontaktbureau
:| , og narj selvfølgelig ikke :) men bær over med mig.
Men det er lidt tilfældig at jeg stødte på denne side og så lige dit
navn, så jeg vil meget gerne have din mail, for den gamle som jeg fik
for mange år siden virker åbenbart ikke længere... Jeg giver dig lige
min hotmail, så andre ikke kan misbruge min hjemme mail, så hvis du vil
sende den dertil, ville det jo bare være rigtig godt.
CyberKim@hotmail.com

med venlig hilsener

KiM (ham der oversatte ormespillet til windows for dig)

http://www.kandu.dk/