Verifying DMI Pool Data
Fra : Ukendt

Dato : 20-05-02 14:25

Jeg har et problem med en computer, det må være noget med harddisken da den
godt kan boote fra eks. CD

Her er en liste over de ting jeg har prøvet:

1. boot fra cd'en (winxp) og vælg repair også FIXBOOT og FIXMBR

2. Taget batteriet ud i 10 mins. tid.

3. Prøvet at loade default+fail-safe+optimize settings i biosen

4. TAg alle ubrugte pci kort ud, og bag efter også alle de ram klodser som
ikke bliver brugt

5. Prøvet at lade windows xp cd-boot-setup køre en automaisk-reparation

6. Sat jumperne på harddisken til SINGEL+MASTER+DEFAULT

6. Prøvet at sætte harddisken over i min egen computer (den ville ikke
engang komme længere end Verifying DMI Pool Data selvom harddisken var på
sec. slave)

Lige før det skete sad jeg og rodede med at få fixet det, så slukkede
computern automaisk og ikke kom til "du kan nu slukke computern" Men jeg har
slet ikke rodet med selve computern's hardware.

Hvad f... kan det være?

Fra : complex@pc.dk

Dato : 20-05-02 15:00

Tag batteriet ud og kortslut + og - der hvor batteriet var i ca 2-3
sec.
Vipti
Med venlig hilsen, Lars
www.complex-data.dk www.pc-doktoren.dk
Tlf: 48188551 Fax: 48188551 Hotline:40188551 alle dage 7oo-22oo
kompetence koster penge - inkompetence koster MANGE penge.

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-02 15:21

Dvs.

1. tag batteriet ud
2. Sætte en skruetrækker på både + og - ?

Skal system tændes?

Fra : complex@pc.dk

Dato : 20-05-02 16:14

On Mon, 20 May 2002 16:20:41 +0200, "peet_dk" <nope> wrote:

>Dvs.
>
>1. tag batteriet ud
JA
>2. Sætte en skruetrækker på både + og -
JA

>Skal system tændes?
NEJ

Maskinen SKAL være slukket og stikket taget ud til 220v

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-02 18:32

hmm.. det virkede ikke, nu har jeg formatert harddisken og geninstallert
windows.

Rigtige mænd tager backup ;0)