Karlsgårde sø, Holme kanal og Ansager kana~
Fra : Mads Breddam

Dato : 20-05-02 11:47

Hej.

Jeg overvejer at købe et årskort til subj. til 375 kr. Er det en god idé??
Er der noget at fange??

--
Mads Breddam
breddam@jyde.dk

"Smilet er den korteste distance mellem to mennesker". Victor Borge.

Fra : Ole Mose

Dato : 20-05-02 19:49

Det kommer nok lidt an på, hvad du ønsker at fange.
Jeg ved at fredfiskere i sin tid, har været glade for søen. De gik efter
brasen, men hvad der ellers findes ved jeg ikke.

Mvh

Ole

Fra : Mads Breddam

Dato : 20-05-02 20:23

> Det kommer nok lidt an på, hvad du ønsker at fange.
> Jeg ved at fredfiskere i sin tid, har været glade for søen. De gik efter
> brasen, men hvad der ellers findes ved jeg ikke.

Det er såmænd ikke så vigtigt hvad jeg fanger, der er mere det at fange
noget.

Ifølge Sydvestjydsk Sportsfiskerforening (www.dagkort.dk) skulle der være:
totalfredet laks, havørred, bækørred, regnbueørred, aborre, fredfisk, gede
og ål. Men det er jo spørgsmålet om det er mere teoretisk hvad der 'kan'
være....

Fra : Thomas Olsen

Dato : 22-05-02 18:42

Hej
Jeg vil tro det bedre kan betale sig, at melde sig ind i sydvestjydsk
sportsfisker forening. tjek http://www.sydvestjydsk.dk for detaljer...

ang. karsgårde så er der store gedder og i øjeblikket en utrolig mængde små
regnbuer (og store). De springer som bare pokker (de små ...)
Jeg var der ude forrige tirsdag og fangede tre, med den største lige omkring
30cm
Men husk at bundfisk IKKE kan spises pga. kviksølvs forgiftning... Det
ligger stadig i slammet
mvh Thomas