Erstatning ved fejloperation.?
Fra : Rio

Dato : 20-05-02 03:25

Hej i Gruppen.
Der er ikke så mange mere.? Jeg vil høre om der en der ved hvordan, eller om
det kan lade sig gøre og vil kan være behjælpelig at søge erstatning ved en
fejloperation.
Rio
edvina@get2net.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 20-05-02 07:26

Rio wrote:
> Der er ikke så mange mere.? Jeg vil høre om der en der ved hvordan,
> eller om det kan lade sig gøre og vil kan være behjælpelig at søge
> erstatning ved en fejloperation.

Ikke så mange hvad ?
Mht. dit spørgsmål: prøv at tage en snak med patient-rådgiveren på
hospitalet.

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/

Fra : Rio

Dato : 20-05-02 23:35

Hent et spørgeprogram.?Du ved jo godt hvem der ejer dit anlæg.Ikke.?
Rio.
Og Rio er mit Fa.Navn, af flere.

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 21-05-02 00:12

Rio wrote:
> "Søren C. Fischer" <usenet@fischer-streton.dk> skrev i en meddelelse

> Hent et spørgeprogram.?Du ved jo godt hvem der ejer dit anlæg.Ikke.?
> Rio.
> Og Rio er mit Fa.Navn, af flere.

Ahvad.....??
Anlæg?
Fa.navn ?
Jeg forstår slet ikke dit indlæg....

Btw, er du ikke rar at svare under det tidligere indlæg, og klippe det
fra som du ikke kommenterer ?
Læs evt. mere her: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 21-05-02 10:57

> Jeg forstår slet ikke dit indlæg....

Det skal du ikke være ked af, jeg fatter heller ingenting

- Mette

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 21-05-02 15:14

Mette B. Rahm wrote:

> Det skal du ikke være ked af, jeg fatter heller ingenting

Det værste er næsten, at jeg modtog en endnu mere underlig email...

Fra : cybs

Dato : 22-05-02 01:34

"Søren C. Fischer" <usenet@fischer-streton.dk> skrev i en meddelelse news:acdrnk.2n0.1@fischer-streton.dk...

> Det værste er næsten, at jeg modtog en endnu mere underlig email...

Søren, jeg tror/gætter på, at "Rio" tog din signatur
("Anonyme usenet brugere opfattes useriøst, indtil
det modsatte er bevist") personligt - havde nok ikke
opdaget, at det netop bare var en signatur, altså
noget du altid bruger.

MVH

cybs, som da forresten også har en signatur:

--
New newsgroup formed for people with disabilities on
intimacy and relationships issues. Please ask your news

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 22-05-02 20:58

cybs wrote:
> [...]
> det modsatte er bevist") personligt - havde nok ikke
> opdaget, at det netop bare var en signatur, altså

Ja, jeg synes selv at den er ganske udmærket. Selvom det ikke er i denne
gruppe den (typisk) finder anvendelse...