Indbydelse til fernisering/udstilling MAJ ~
Fra : Hans Jørgen Gylling

Dato : 19-05-02 23:51

INDBYDELSE :

Kære NG-Læser på hhv. dk.kultur.billedkunst.dk og dk.kultur

I anledning af vores fernisering vil det glæde os at se dig/jer lørdag
d. 25/5-2002 fra kl. 11.00-16.00 i Viborg Stiftsmuseum's have (indgang fra
Ll. Hjultorv Gyde).

Vi vil præsentere nogle af vore seneste værker og samtidig være vært ved en
lille forfriskning.

Håber på at se dig/jer ! Medbring venligst godt vejr

m.v.h.

Hans Jørgen Gylling,
ART GROUP ZERO-2

www.zero-2.dk

Fra : HrSvendsen

Dato : 21-05-02 00:09

Hans Jørgen Gylling skrev:
> [...]
> være vært ved en lille forfriskning.
>
> Håber på at se dig/jer ! Medbring venligst godt vejr

Og hvilken debat lægger denne trådstart så op til?

--
Optimér udseendet af indlæg i nyhedsgrupper.
http://home.in.tum.de/~jain/software/quotefix.php

Fra : HALLUM

Dato : 21-05-02 09:36

> Og hvilken debat lægger denne trådstart så op til?

Oh - lad dog være med at være så snerpet - er det da
ikke ok i dk.kultur.billedkunst at oplyse om en udstilling ?
- eller er din båndbredde blevet ødelagt ?

mvh. Hallum

Fra : HrSvendsen

Dato : 22-05-02 00:35

HALLUM skrev:

> Oh - lad dog være med at være så snerpet - er det da
> ikke ok i dk.kultur.billedkunst at oplyse om en udstilling ?

Kender ikke dk.kultur.billedkunst. Der er blevet krydspostet til
dk.kultur. Og her har jeg vanskeligt ved at se relevansen i
forhold til gruppens formål.

> - eller er din båndbredde blevet ødelagt ?

plonk

Fra : HALLUM

Dato : 22-05-02 11:00

>Kender ikke dk.kultur.billedkunst. Der er blevet krydspostet til
>dk.kultur. Og her har jeg vanskeligt ved at se relevansen i
>forhold til gruppens formål.

OK - jeg lagde ikke mærke til den åbenbart var x-postet.
Med i dk.kultur.billedkunst gruppen - synes jeg jo ikke det
gør noget med oplysninger om udstillinger - det er vel
noget mange i gruppen er interesseret i.
Indlægget er nok ikke elevant i dk.kultur som du også skriver.

> plonk

Hvad betyder "Plonk" ?
Er det et slang man bør kende ?

mvh. Hallum

Fra : HALLUM

Dato : 22-05-02 11:07

Undskyld stavefejlene ... jeg tror lige vi tager den en gang til *S*

>Kender ikke dk.kultur.billedkunst. Der er blevet krydspostet til
>dk.kultur. Og her har jeg vanskeligt ved at se relevansen i
>forhold til gruppens formål.

OK - jeg lagde ikke mærke til, at den åbenbart var x-postet.
Men i gruppen dk.kultur.billedkunst - synes jeg jo ikke det
gør noget med oplysninger om udstillinger - det er vel
noget, mange i gruppen værdsætter og er interesseret i ? !

Indlægget er nok ikke relevant i dk.kultur som du rigtigt skriver.

> plonk

Hvad betyder "Plonk" ?
Er det mon et slang man bør kende ?

mvh. Hallum

Fra : Hans Jørgen Gylling

Dato : 29-05-02 11:46

Paragrafrytteri , eller hur ......?
Dette indlæg var postet som en venlig hilsen/invitation til gruppens brugere
og det skal der også være plads til .

venligst

Hans Jørgen Gylling

Fra : Hans Jørgen Gylling

Dato : 29-05-02 11:54

Og i h.h. til crossposting, så tag lige og bær over med os - ikke ?
Vi er helt nye på NG, og det tager lidt tid at sætte sig ind i .......
Det var en ren og skær fejl ............

btw

Gnavne gamle mænd er der nok af i forvejen