Minimer Maximere
Fra : Henrik Cichosz

Dato : 19-05-02 23:07

Kan man minimer/maximer et popop vindue med en javascript kode
og hvilken kode skal man bruge

MVH. Henrik Cichosz

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-05-02 23:56

Sun, 19 May 2002 22:07:01 +0000 (UTC), skrev Henrik Cichosz
<cichosz@tdcadsl.dk>:

>Kan man minimer/maximer et popop vindue med en javascript kode
>og hvilken kode skal man bruge

Du kan ikke minimere siden, men du kan flytte den uden for
synsfelt ved at flytte den til f.eks. 2000,2000.

moveTo(200,200)">Ændre størrelse</a>
hvis det skal være med et link.

Ved load af siden

Fra : HC

Dato : 20-05-02 09:48

> Du kan ikke minimere siden, men du kan flytte den uden for
> synsfelt ved at flytte den til f.eks. 2000,2000.

Tak det er fint det kan godt bruges
vis jeg så har kørt den over i en side af skærmen er der så en måde at
få den tildage igen

MVH HC.

Fra : HC

Dato : 20-05-02 09:49

Fra : HC

Dato : 20-05-02 09:51

Fra : Henrik Cichosz

Dato : 20-05-02 09:52

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-05-02 18:39

Mon, 20 May 2002 08:52:28 +0000 (UTC), skrev Henrik Cichosz
<cichosz@tdcadsl.dk>:

> vis jeg så har kørt den over i en side af skærmen er der så en måde at
> få den tildage igen

Ved at lave et link til siden, hvor den så bliver placeret
indenfor skærmen, f.eks. move til 0,0.

Fra : Henrik Cichosz

Dato : 23-05-02 14:52

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Ved at lave et link til siden, hvor den så bliver placeret
> indenfor skærmen, f.eks. move til 0,0.

ja eller dem her

med body
&lt;body onload="window.moveTo(0, 0),window.resizeTo( screen.availWidth,
screen.availHeight)"&gt;

med link
HREF="javascript:window.moveTo(0, 0),window.resizeTo( screen.availWidth,
screen.availHeight)"

takker for svarene
MVH HC.