stille
Fra : *LJ*

Dato : 19-05-02 21:54

Sikke stille der er herinde - der plejer da altid at være en masse at skrive
om????????

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 19-05-02 21:57

In article <3ce81081$0$18597$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, *LJ* wrote:
> Sikke stille der er herinde - der plejer da altid at være en masse at skrive
> om????????

Du er velkommen til at skrive en masse.

JonB

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 19-05-02 22:09

In article <slrnaeg4bu.bjp.bendtsen@brok.diku.dk>, Jon Bendtsen wrote:

> Du er velkommen til at skrive en masse.

Nåh ja, jeg glemte jo at skrive at min søster og jeg egentlig
mangler en part... I DAG.

Vi er begge studerende, og har projekter + examen, og har derfor
brug for at få den rørt. Vi havde en part før, men hun faldt
pa vej til toget og brækkede en knogle i foden. Derfor kan hun
ikke ride, ivertfald ikke foreløbig, og har derfor stoppet så
vi kan finde en anden til hesten.

Hesten er 170, og står i Ørholm nord for Kbh, imellem
Lyngby, Holte, Nærum og Virum. Det er en knabstrupper, og
billeder kan ses af den, og dens far, på
http://www.pony.dk/

Vi havde forestillet os 2 dage om ugen.

JonB

Fra : Liz

Dato : 20-05-02 09:27

"*LJ*" <gitte.andresen@get2net.dk> wrote in message
> Sikke stille der er herinde - der plejer da altid at være en masse at
skrive
> om????????

Hej,
Det er fordi vi er allesammen ude med vores krikker.
Mvh Liz

Fra : Heidi Falch

Dato : 20-05-02 12:34

*LJ* <gitte.andresen@get2net.dk> skrev:
> Sikke stille der er herinde - der plejer da altid at være en masse at
> skrive
> om????????

Nu er det jo gået hen og er blevet godt vejr, så jeg vil tro, at de
fleste herinde er begyndt at tilbringe mere tid sammen med deres dyr
eller ihvertfald udenfor, end foran computeren

Men iøvrigt har heste-gruppen her altid været lidt sjov, hvad angår
indlæg. En periode kommer der stort set ikke eet, og så lige pludselig
vrimler det ind, og så kommer der en "stille" periode igen.

Men du kan jo blot starte et par nye tråde, og se, om ikke der så
kommer lidt liv i kludene.

--
Knus,

Trolden, som har en dag med rengøring foran sig ;o(