Shadow (ej password)
Fra : Steen Suder

Dato : 19-05-02 21:45

For et stykke tid siden så en reference til noget software ved navn
"Shadow" (så vidt jeg husker) vedhæftet en historie på Slashdot.
Softwaren skulle være fri og udviklet hos NSA, FBI, CIA eller noget i
den retning. Den skulle have evnen til at analysere IP trafik på et
intelligent niveau og kunne genkende mønstre i trafikken for at kunne
reagere på f.eks. indbrud etc.

Jeg kan ikke finde referencen igen, freshmeat giver ikke noget... google
ligeså.

Er der nogen der kan hjælpe?

--
Steen Suder
http://www.suder.dk/ - Nu med ønskeseddel!

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 19-05-02 21:47

On Sun, 19 May 2002 22:45:00 +0200, Steen Suder wrote:

> For et stykke tid siden så en reference til noget software ved navn
> "Shadow" (så vidt jeg husker) vedhæftet en historie på Slashdot.

[...]

> Er der nogen der kan hjælpe?

Hjælper det første hit på Google når du søger på "SlashDot Shadow
TCP/IP" ?

Mvh.

--
"Alla sammanträffande med verkligheten är helt Adam Sjøgren
slumpmässiga, alla melodier är påhittade." asjo@koldfront.dk

Fra : Steen Suder

Dato : 19-05-02 21:50

Adam Sjøgren wrote:

> [...]
>
> Hjælper det første hit på Google når du søger på "SlashDot Shadow
> TCP/IP" ?

Ja!

Tak, Adam.

Fra : Steen Suder

> [...]