Samsung ram på et asusp4s533
Fra : Kenneth Højlund

Dato : 19-05-02 21:30

Hej

Nu er mit andet ram modul kommet (skulle have haft 2 fra start men der var
en der klokkede i det på lageret ).men når jeg sætter det i starter
maskinen ikke op der kommer kun et biiiiiiiiiiiiiii
Jeg har trykket dem helt i og byttet om på dem men lige meget hjælper det

De virker begge udemærket enkeltvis men jeg ville jo gerne have dem begge i
;-/.
Er der nogen der har prøvet at sætte 2 ram moduler i et AsusP4S533??.

Mit system består af følg.
AsusP4S533
P4 NW1600
2x256Mb Samsung pc2700 DDR
Creative GF4MX440
Segate Barakuda IV80GB
Acer 16/48 DVD
Liteon 12/10/32
Aopen HX08 300W

Ps:
Jeg ved ikke om det har noget at sige.
På det et ene ram modul er der kun klodser på den ene side mens der på det
andet er klodser på begge sider ???.
Jeg ved ikke om det har noget at sige ?

Kenneth

Fra : Flemming Joensson

Dato : 19-05-02 21:56

"Kenneth Højlund" <hitme@vip.cybercity.dk> wrote in

> [...]
> På det et ene ram modul er der kun klodser på den ene side mens der
> på det andet er klodser på begge sider ???.

Jeg mener tidligere at have læst at det har noget at sige. Men jeg kan
ikke huske konklusionen :/.

Mht. spørgsmålet så vil jeg tro at du kan finde de rette personer til
at svare på det på www.asusboards.com - nedenstående er et link til
"Other chipsets" forummet hvori SiS hører hjemme. Prøv at stille
spørgsmålet derinde, jeg er sikker på at der er folk der kender svaret
derinde.

http://www.asusboards.com/forums/forumdisplay.php?s=4661e3ab9beb365c889
7d5754b3f09e1&forumid=43

Her er selvsamme link i en forkortet udgave
(http://makeashorterlink.com/?P280526E)

Mvh
Flemming

Fra : Sid

Dato : 20-05-02 09:31

> Er der nogen der har prøvet at sætte 2 ram moduler i et AsusP4S533??.

Ja, 2 stk. singelside Samsung PC2700, de kører fint.
De skal nok være ens...

Mvh Sid