Norton antivirus live update
Fra : Claus Steensgaard Ch~

Dato : 19-05-02 19:25

Jeg kan ikke få gang i en live update fra Norton. Jeg har Norton Antivirus
2002 og alt skulle være 'køreklart', men hver gang jeg prøver at starte
updaten, kommer der en besked om at det kan ikke lade sig gøre.

Når jeg så for 20'ende gang installerer liveupdate, dvs dobbeltklikker på
ikonet, så svarer den at det er allerede installeret.

Hvad er det jeg gør galt?

Venligst

Shipping124

Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 19-05-02 21:48

Det lyder mærkeligt. Det kan dog være, at er du allerede er ramt at en
virus. Jeg skulle installere norton antivirus for en kammerat men det kunne
ikke lade sig gøre. Det viste sig, at det var pga. at han allerede var ramt.
Jeg ved ikke om dette er dit problem. Prøv evt. at køre FixKlez. Hvis du
ikke har programmet kan du finde den på nettet. Ellers kan du lige maile til
mig så skal jeg sende den til dig. Den fylder næsten ingen ting. (130 kb)

Det er et forsøg værd. Jeg ved dog ikke om det er tilfældet.

Kasper

"Claus Steensgaard Christensen" <steensgaard@christensen.mail.dk> skrev i en
meddelelse news:3ce7edda$0$18628$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Deaster

Dato : 19-05-02 22:17

"Claus Steensgaard Christensen" <steensgaard@christensen.mail.dk> wrote in
message news:3ce7edda$0$18628$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Når jeg så for 20'ende gang installerer liveupdate, dvs dobbeltklikker på
> ikonet, så svarer den at det er allerede installeret.

Det kunne være harddisken der var noget galt med, nu når du spørger i en
hardware gruppe.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig