Motorvejskort Tyskland/Frankrig
Fra : Claus Slot

Dato : 19-05-02 16:25

Vi kører selv til Sydfrankrig sidst i juni. Sidst vi var afsted havde vi et
kort - som er blevet væk !

Det viste motorvejen med alle afkørsler, og det allerbedste - alle
rastepladser med angivelse af om der var legepladser, kiosk osv. Det var
bare alletiders at kunne planlægge, at om 20 km kunne vi holde pause, og
børnene kunne "rase ud" på legepladsen.

Jeg kan bare ikke huske hvad den hedder. Jeg troede det var "Rechts und
links der autobahn", men det er det ikke.

Hvem kan hjælpe os ?

Claus

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 19-05-02 16:32

"Claus Slot" <familienslot@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan bare ikke huske hvad den hedder. Jeg troede det var "Rechts und
> links der autobahn", men det er det ikke.
>

> Hvem kan hjælpe os ?
>
> Claus
Tror du tænker på "Tanken und Rasten"?
Den kunne fåes på alle tyske autobahn-taknkstationer indtil år 2000, men
sidste år var den der ikke længere!

Erik M Nielsen - Odense

Fra : Claus Slot

Dato : 19-05-02 20:32

Hej Erik.

Ifølge http://www.tank.rast.de/ , kan den fåes på alle tankstationer langs
autobahn - så vi holder ind på den første lige efter grænsen.

Tak for hjælpen

Claus

Fra : Asle Bjerva

Dato : 20-05-02 16:22

"Links + Rechts der Autobahn" finnes både som bok og på nettet her:
http://www.linksundrechts.com

--
Asle Bjerva, Oslo
(Fjern spamfilter '9' for Epost)

Fra : Andreas Falck

Dato : 20-05-02 16:35

"Asle Bjerva" <asle.bjerva@oslo9.online.no> skrev i en meddelelse

> "Links + Rechts der Autobahn" finnes både
> som bok og på nettet her:
> http://www.linksundrechts.com

Wauv, og så er der endda mulighed for at vælge flere forskellige
sprog!

Men kunne vi ikke få dig til at læse, og gøre brug af disse formidable
gode råd:
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html - det vil gøre det
meget lettere at læse dine indlæg og hurtigt fatte hvad og hvem du
svarer.

Dette gode råd gælder naturligvis også alle de mange andre der har den
uvane at svare over det man svarer på uden overhovedet at gøre sig den
lille ulejlighed at klippe alt det overflødige bort.

Lad os alle sammen gøre en lille indsats for at gøre gruppens indlæg
langt mere læsevenlige ved at bruge det råd der er i ovenstående
fantastiske link.

"Det Evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk/
"Hvad med Israel?" - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-052.htm