min pc låser
Fra : Jesper Larsen

Dato : 19-05-02 12:30

hej gruppe
jeg ved ikke om dette er den rette gruppe at spørge men nu gør jeg det altså
jeg har en 500Mhz AMD thunder med et gigabyte bundkort stående hos ungerne
men den er pludselig begyndt at låse fuldstændig sommetider i opstarten
andre gange når den har kørt 5-10min det er lidt forskelligt det eneste der
er sikkert, er at den gør det på et aller andet tidspunkt
jeg har prøvet at formatere og genindstallere 3 gange og jeg har opdateret
bios til nyeste version
nu mener jeg at det muligvis er en hukomelses fejl kan jeg have ret i det

MVH
Jesper

Fra : Bachelor

Dato : 20-05-02 01:25

"Jesper Larsen" <l.arsen@c.dk> skrev i en meddelelse news:3ce78cae$0$97286$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> andre gange når den har kørt 5-10min det er lidt forskelligt det eneste der
> er sikkert, er at den gør det på et aller andet tidspunkt

Hvis rammene har fungeret upåklageligt tidligere er det vist ikke
normalt, at de "står af" , men har du flere "klodser" kunne du jo
forsøge dig frem, evt. låne en stang.
Dur din køler til processoren eller hvad du måtte have, har du ikke
ændret et eller andet da det begyndte.

Fra : Jesper Larsen

Dato : 20-05-02 08:02

nej jeg har ikke ændret noget det eneste er at jeg har flyttet den fra stue
etagen til 1 sal
jeg har 2 ram blokke i og det var ikke dem og jeg har lige skiftet køler
for 2 månneder siden fordi den gamle stod af eller var ved det den sagde
meget mæreligt så skiftededen udjeg har fået en mail der siger at jeg skal
slå fast reading fra så detvil jeg prøve idag

jesper

Fra : Bachelor

Dato : 20-05-02 21:01

"Jesper Larsen" <l.arsen@c.dk> skrev i en meddelelse news:3ce89f61$0$11905$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> nej jeg har ikke ændret noget det eneste er at jeg har flyttet den fra stue
> etagen til 1 sal

AHA ..Den tynde luft .........Stadigvæk lyder det mærkelig at det kommer
uden du har gjort noget. Slå fast reading fra ? hvordan det, har du været
inde og ændre ting i BIOS ?