Opgave om firewalls
Fra : Niller

Dato : 19-05-02 12:17

Hey!

JEg sidder og er ved at skrive en opgave om firewalls. Til dette
arbejde mangler jeg dokumentation. Denne skal omhandle; forskellige
typer af firewalls, og en forklaring af disse, og forskellige typer af
angreb, og en forklaring af disse.

Det ville være en MEGA stor hjælp, om nogle af jer kunne poste nogle
godt links.

-Niller

Fra : SpookiePower

Dato : 19-05-02 13:23

"Niller" <nillers@mail.dk> wrote in message
> [...]
> angreb, og en forklaring af disse.
>
> Det ville være en MEGA stor hjælp, om nogle af jer kunne poste nogle

Hvad niveau taler vi om. Folkeskolen, gymnasiet eller ??

Fra : Niller

Dato : 20-05-02 11:55

"SpookiePower" <boxjunk2600@hotmail.com> wrote in message news:<ac85eq$1mms$1@news.cybercity.dk>...
> "Niller" <nillers@mail.dk> wrote in message

> Hvad niveau taler vi om. Folkeskolen, gymnasiet eller ??

Til en Synops på datamatiker studiet dvs. videregående

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 19-05-02 14:18

Niller skrev:

> Det ville være en MEGA stor hjælp, om nogle af jer kunne poste nogle
> godt links.

Du kan sikkert finde noget brugbart, ved at læse stort set alt der
optræder mellem de 20 første links i denne google søgning: