Hjælp: Oplysninger om MB+CPU
Fra : [2100]Jan

Dato : 18-05-02 23:24

harj... er der nogen der ved hvordan man finder ud af hvilket bundkort og
CPU man har kørende i sin computer ???

--
MVH: Jan Simonsen
----

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-05-02 23:32

"[2100]Jan" <jan.s@post.cybercity.dk> wrote in message
> harj... er der nogen der ved hvordan man finder ud af hvilket bundkort og
> CPU man har kørende i sin computer ???

Det skulle dette program gerne kunne:

http://www.sisoftware.demon.co.uk/sandra/index.htm

Fra : [2100]Jan

Dato : 18-05-02 23:51

> Det skulle dette program gerne kunne:
>
> http://www.sisoftware.demon.co.uk/sandra/index.htm

Takker... prøver lige!

Fra : Peter C

Dato : 19-05-02 00:28

> harj... er der nogen der ved hvordan man finder ud af hvilket bundkort og
> CPU man har kørende i sin computer ???

Ehh..det kan godt være at jeg ikke helt forstår spørgsmålet, men kan du ikke
bare åbne og kigge ?

MVH Peter