Problemer med Compaq mousepad
Fra : Jens S

Dato : 18-05-02 22:52

Hej NG

Min brors Compaq Pressario 705EA bærbare computer med WinXP Pro DK har et
problem med mousepad'en:

Når man kører fingeren rundt på den trykfølsomme plade laver den ind imellem
venstreklik uden at man har rørt hverken venstre- eller højreknappen
overhovedet. Det sker ca. hver 10. - 20. sekund og er meget frustrerende.

Jeg fik på en tidligere forespørgsel om dette problem at vide, at man ved at
downloade en driver kan indstille mousepad'ens følsomhed. Jeg har prøvet at
installere Synaptics Touchpad driver fra compaq's hjemmeside (
ftp://ftp.compaq.com/pub/softpaq/sp20001-20500/SP20457.exe ), med det
resultat at mousepad'en er ude af funktion, når maskinen genstartes. Når man
via tastaturet går ind på musens egenskaber i "System", viser den alle de
nye faneblade, hvor man kan indstille pad'en, men man kan ikke ændre på
indstillingerne og der står øverst "device not availible" eller noget i den
dur.

Er der nogen der har prøvet noget lignende og har en brugbar løsning?

De bedste hilsner
Jens

Fra : Jens S

Dato : 19-05-02 11:01

"Jens S" <jensss2@hotmail.com> wrote in message
> [...]
den
> dur.
>
> Er der nogen der har prøvet noget lignende og har en brugbar løsning?

Så er problemet løst. Der skulle åbenbart prøves 5 forskellige drivere til
den samme hardware/softwarekonfiguration, før det virkede!!!

Jens