Erfaringer med Gigabyte GA-7VRXP?
Fra : [2300]Michael

Dato : 18-05-02 18:20

Hej

Er der nogen der har erfaring med Gigabyte GA-7VRXP generelt?

Og mht. XP og RAID, her tænker jeg problemerne med A7V333, det er jo samme
controller...

Mvh
Michael

Fra : BorreBoy

Dato : 19-05-02 09:10

"[2300]Michael" <mlv@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der har erfaring med Gigabyte GA-7VRXP generelt?
>
> Og mht. XP og RAID, her tænker jeg problemerne med A7V333, det er jo samme

Har fået gode anmeldelser på TomsHardwareGuide.
Men kender det ikke personligt.

Fra : Thomas L. Pilegaard

Dato : 20-05-02 20:03

On Sat, 18 May 2002 19:19:50 +0200, "[2300]Michael" <mlv@tiscali.dk>
wrote:

> [...]
>
>Er der nogen der har erfaring med Gigabyte GA-7VRXP generelt?
>
>Og mht. XP og RAID, her tænker jeg problemerne med A7V333, det er jo samme

Det er som andre har skrevet samme controller, emn de bruger en anden
driver så måske ....

Men hvor kan man købe det ?

mvh Thomas

Fra : [2300]Michael