IBM PC Server330 Scsi cd-rom og win98 inst~
Fra : Brian Østergaard

Dato : 18-05-02 18:00

Hej NG

Jeg har fået fingre i en ældre IBM PC Server 330 med SCSI-CD-rom-drev, jeg
vil gerne installere win98 på den, men når jeg booter fra win98 disketten så
finder den ikke cd-rom-drevet - og så er det jo lidt svært at installere fra
CD-rom´n.

Jeg har kigget efter drivere på IBM´s webside, men nu er jeg da først helt
forvirret.

Nogle der har prøvet noget lignende ?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Brian Ø.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-05-02 23:06

"Brian Østergaard" <mantabrianREMOVE@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har fået fingre i en ældre IBM PC Server 330 med SCSI-CD-rom-drev, jeg
> vil gerne installere win98 på den, men når jeg booter fra win98 disketten

Hvorfor vil du ha' 98 på maskine der er bygget til NT og 2000 ?

Er den single- eller dual-processor ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Brian Østergaard

Dato : 18-05-02 23:13

KLIP

> Hvorfor vil du ha' 98 på maskine der er bygget til NT og 2000 ?
>
> Er den single- eller dual-processor ?
>

> --
> Med venlig hilsen/best regards
> Jesper G. Poulsen

KLIP

Det er en gammel single Pentium Pro200, den skal bare bruges til
downloadmaskine, og så måske lidt webcam på et senere tidspunkt.

Jeg har nu prøvet endnu flere drivere fra IBM´s webside, og må konstatere at
det er vist ikke her mine evner/held ligger placeret

Med venlig hilsen
Brian Ø

Fra : Brian Østergaard

Dato : 18-05-02 23:31

> [...]
at
> det er vist ikke her mine evner/held ligger placeret

Så kører det. Endelig fandt jeg en driver hos IBM der virkede.

Tak for hjælpen og godnat

Med venlig hilsen
Brian Ø