Fejl på Hub?
Fra : Stone

Dato : 18-05-02 13:02

Hej.

Har lige fundet mig en lille hub, jeg skal bruge til at forbinde mine
to pc'ere til min ADSL router.

Når jeg sætter strøm på huben, så er der lys i alle lamper på alle
porte (Link/Activity samt Partition) samt naturligt nok Power.
Endvidere blinker Collision lampen.

Dette er gældende såvel med som uden nogen kabler tilsluttet (undtagen
power forstås).

På den enkelte PC er der information om at netværkskablet ikke er
tilsluttet.

Hvad går jeg?

Er hubben defekt?

MVH

Stone

Fra : Stone

Dato : 18-05-02 20:15

> Når jeg sætter strøm på huben, så er der lys i alle lamper på alle
> porte (Link/Activity samt Partition) samt naturligt nok Power.
> Endvidere blinker Collision lampen.

.... Efter ca. to timer har den endelig "nulstillet" sig selv. Nu er
alt som det skal være.

Stone