Hvordan får jeg svedlugten ud af trøjerne?~
Fra : Nuserpigen

Dato : 17-05-02 20:07

Hej
Jeg har problemer med mit vasketøj, dvs. jeg har svært ved og få
svedlugten ud af tøjet/trøjerne.
Jeg bruger Persil vaskepulver og Bamseline skyllemiddel. Jeg har prøvet
med BiotexSpray, men det hjælper ikke. Har det noget og gøre med den
deodorant vi bruger? Jeg bruger Rexona og får gule mærker i
trøjerne/T-shirts, min kæreste bruger alm. Axe, der er ikke gule mærker
i hans trøjer, men svedlugten er der stadig.
Er der nogen der kan give mig et godt råd, til hvordan jeg kommer af med
de gule pletter og svedlugten?
På Forhånd Tak.
Qnuzer Fra Nuserpigen

http://www.kandu.dk/

Fra : KNM

Dato : 17-05-02 20:52

Hej Nusserpigen!!!

Du skal købe noget Rodalon, i mates eller dagligvare forretningen, og så
ligge tøjet iblød i det, og derefter vaske det igen..... Det virker, og hvis
lugten kommer tilbage, gentager du bare processen... Held og lukke med
det...

Hej fra

Karina

Fra : max

Dato : 24-05-02 22:28

eddike kan osse tage lugten, læg tøjet i blød inden den almindelige vask -
mvh max