Exabyte Eagle TR-3
Fra : Lars

Dato : 17-05-02 17:35

Er der nogen der ligger inde/evt ved hvor der findes driver, til Exabyte
Eagle TR-3 Intern. Jeg har været på Exabyte og kigge der ligger kun en
driver til Windows NT 4.0

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 19-05-02 14:39

On Fri, 17 May 2002 18:35:18 +0200, "Lars"
<lars_ellekaer@jacobsen.mail.dk> wrote:

>Er der nogen der ligger inde/evt ved hvor der findes driver, til Exabyte
>Eagle TR-3 Intern. Jeg har været på Exabyte og kigge der ligger kun en
>driver til Windows NT 4.0

Jeg har selv samme tapestreamer, og der findes ikke nogen driver.
Tapestreameren skal være direkte supporteret af backup-programmet, for
at have en chance for at virke.

--
Mikael Ejberg Pedersen

Fra : Lars

Dato : 20-05-02 16:55

Hvilket program bruger du, for jeg har prøvet med en prøve version af
Veritas Backup EXE, men synes ikke jeg kan få det til at finde den, håber du
vil hjælpe