RedHat 7.3 / menuer i KDE
Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 17-05-02 15:00

Hej

Jeg har netop opgraderet min RedHat 7.2 til 7.3. Jeg havde KDE3 installeret
allerede før opgraderingen.

Nu har jeg så startet den uden problemer (bortset fra at deres kerne/initrd
ikke kunne mounte mit rodfilsystem!) - men!

Hvor dælen er alle menuindgangene i /etc/X11/applnk blevet af? Jeg har en
masse ikke-KDE programmer liggende her (Abiword, gaim, emacs oa.), som
altid fint er dukket op i KDE-menuen - men de er pludseligt forsvundet.

Google siger at /etc/X11/applnk skal stå i /etc/kderc, men det gør den
allerede:

[Directories]
dir_apps=/etc/X11/applnk

Ændrer man det, så der står "/etc/X11/applnk" i stedet for, virker det
stadig ikke.

Jeg har forsøgt at indsætte det samme i ~/.kderc - heller intet resultat. Og
ja, kataloget eksisterer og læserettigheder er i orden...

/Rasmus

Military Justice is to Justice, what Military Music is to Music.
-- Groucho Marx

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 17-05-02 15:28

Rasmus Bøg Hansen wrote:

> Jeg har netop opgraderet min RedHat 7.2 til 7.3. Jeg havde KDE3
> installeret allerede før opgraderingen.

Jeg kører også 7.3 men har installeret fra scratch. Jeg har ingen
problemer.

-Claus