Væskekølet computer
Fra : Thïngmand

Dato : 17-05-02 15:26

Jeg læste for nogle måneder siden om et dansk firma, der havde udviklet en
væskekølet computer. Det særlige ved den, var at der ikke var nogle form for
motor til at køle den. Varmen fik væsken til at bevæge sig rundt i
systemet...

Jeg var også inde på deres side, men har nu glemt adressen - nogen der kan
hjælpe?

Ellers nogen der har erfaringer med disse kabinetter?

Fra : Esben

Dato : 17-05-02 16:03

www.intercom.dk

> Ellers nogen der har erfaringer med disse kabinetter?

Der er en her:

Prøv osse at søge på google, der er sikkert flere.

--
Esben

Fra : Thïngmand

Dato : 18-05-02 13:02