SAS aktien - hvor ?
Fra : Michael Olesen

Dato : 07-02-01 12:42

Hej,
Jeg leder efter kursen for SAS aktien-altså et diagram over hvordan den har
bevæget sig inden for de sidste år. Ikke den norske, svenske og danske, men
den overordnede for hele SAS gruppen (hvis den findes). Nogen der kan hjælpe
?

På forhånd tak.

--
----
Mvh. Michael Olesen

Fra : Anonym A.K.A. mig

Dato : 07-02-01 14:34

"Michael Olesen" <michaelolesen@mail.dk> wrote in message
> [...]
men
> den overordnede for hele SAS gruppen (hvis den findes). Nogen der kan

Hvis du søger på xcse.dk får du følgende link:

http://www.xcse.dk/p-dk/aktier/stamdata.stm?isin=DK0010223775

Der er SAS Danmark. Tryk på "grafer og datafil" og vælge 5 år. Jeg tror ikke
at SAS Danmark, Norge og Sverige er noteret samlet noget sted.