Debat-forum problemer
Fra : Anne Bordum & Jesper~

Dato : 17-05-02 12:44

Hej NG.
Jeg skal bruge et debat-forum på en hjemmeside og har hentet "Thread-IT" fra
ymonda. Jeg har tidligere brugt dem uden problemer. Nu får jeg en
fejlmeddelelse når jeg forsøger at oprette et nyt emne.

Error Type:
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005)
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open
registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x640 Thread 0x6a0
DBC 0x19e9024 Jet'.
/validate.asp, line 53

Jeg har prøvet alt muligt - kan nogen hjælpe ???
Jeg bruger win 2000, office 2000 og PWS

Jesper

Fra : Claus O

Dato : 18-05-02 10:38

"Anne Bordum & Jesper Hansen" <bordum.hansen@get2net.dk> wrote

> [...]
> [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open
> registry key 'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x640 Thread 0x6a0

Check at der er skriverettigheder i mappen hvor db´en ligger for annonym internet bruger
samt rettigheder på db´en (højre klik på mappen/db´en)
Claus