Chat...
Fra : Kasper Johansen

Dato : 17-05-02 11:54

Jeg er ved at lave en chat på min side. Hvis jeg vil have den til at køre
skal jeg have den til at opdatere en frame hvert 3 sekund eller lign. Er det
muligt at gøre dette og hvordan??

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 17-05-02 12:44

Davs

"Kasper Johansen" <Kasper@Johansen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> skal jeg have den til at opdatere en frame hvert 3 sekund eller lign. Er

Smid det her i head i den frame, der skal opdateres:

Mvh
/Thomas

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 17-05-02 13:46

> Smid det her i head i den frame, der skal opdateres:

.... men du skal naturligvis ikke skrive 0 - det er den sikre vej til at lave
en uendelig løkke, hvis siden du refresher til er den samme.

Jeg kan ikke lige huske om man kan udelade URL=noget hvis det bare er samme
side, der skal reloade.

/Thomas

Fra : -Martin-

Dato : 17-05-02 22:48

On Fri, 17 May 2002 14:46:25 +0200, "Thomas Lindgaard"

>Jeg kan ikke lige huske om man kan udelade URL=noget hvis det bare er samme
>side, der skal reloade.

Hva med:

:)

Fra : Thomas Lindgaard

Dato : 18-05-02 12:11

> Hva med:

Det er snyd :)

Fra : Kristian Risager Lar~

Dato : 22-05-02 14:29

På mit website har jeg skrevet
<?php
header("Refresh: 20; http://www.kezze.dk/webcam.php");
?>
for at få mit webcam til at opdatere. Det virker, men så vidt jeg husker er Refresh
valgfri at implementere i sin http-browser.

Desuden bør man skrive <?php print($_SERVER['PHP_SELF']); ?> i stedet for det øverste
eksempel.

--
Mvh,
Kristian Risager Larsen - http://kezze.dk - mailto:kezze@kezze.dk

Fra : Erlend Klakegg Bergh~

Dato : 18-05-02 13:54

"-Martin-" <admin@DELETEnatten-i.dk> skrev i melding
> On Fri, 17 May 2002 14:46:25 +0200, "Thomas Lindgaard"

> Hva med:

Det holder lenge med

Man er jo ikke interessert i å lage en lang logg heller ...

--

Vennlig hilsen Erlend

erlendkb@online.no - ICQ: 42053660
http://www.kleggen.com/ - http://www.pizza.no/