Søges: Rygsæk til en Hjemmeværnsmand
Fra : Kenneth Olsen

Dato : 17-05-02 00:33

Jeg er hjemmeværnsmand, og står og skal havde mig en rygsæk, ved der
findes et firma som hedder noget i retningen af Dupoint - eller noget i
den retning, som laver rygsækker og andet til militærbrug, men hvor får
man fat i deres katalog, samt har de en hjemmeside man kan kigge på?
Andre sider man skal kigge på?

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
Den danske Aldi direktør udtaler: "I mange af de etablerede

Fra : Gjøl

Dato : 17-05-02 10:28

"Kenneth Olsen" <kenneth@olsen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er hjemmeværnsmand, og står og skal havde mig en rygsæk,

> Andre sider man skal kigge på?

Engang var der noget der hed, Botra men jeg ved ikke om det eksistere endnu. Men
dengang var det et "rigtigt" sted at handle.

Fra : Ole

Dato : 17-05-02 23:31

"Kenneth Olsen" <kenneth@olsen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er hjemmeværnsmand, og står og skal havde mig en rygsæk, ved der
> findes et firma som hedder noget i retningen af Dupoint - eller noget i
<snip>

Den side du leder efter er:
http://www.dupontdesign.dk

Mvh Ole

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 18-05-02 00:35

Ole skrev:

> Den side du leder efter er:
> http://www.dupontdesign.dk

Takker
Så er det bare at vente på at siden kommer op og køre