Fejl :-(
Fra : Lotte M

Dato : 16-05-02 19:01

Mine seneste indlæg findes tilsyneladende flere gange her
i gruppen - det skyldes en felj, enten min i mailklient eller hos
Sunsite- øv og undskyld!

Lotte

Fra : Annika Pedersen

Dato : 16-05-02 20:00

Lotte M wrote:
> Mine seneste indlæg findes tilsyneladende flere gange her
> i gruppen - det skyldes en felj, enten min i mailklient eller hos
> Sunsite- øv og undskyld!
>
> Lotte

flere fra Aalborg har problemet idag
--
Annika Pedersen
<http://annika.dk>

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 16-05-02 20:45

Lotte M wrote:
> Mine seneste indlæg findes tilsyneladende flere gange her
> i gruppen - det skyldes en felj, enten min i mailklient eller hos
> Sunsite- øv og undskyld!

Ja tak skæbne en masse indlæg *GGG*

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 16-05-02 23:42

Lotte M skrev:

> Mine seneste indlæg findes tilsyneladende flere gange her

Sunsite siger overbelastning.
Alle henter rødhætte.

www.kajsvenningsen.dk/

Fra : Steen Vinbæk

Dato : 17-05-02 17:11

Hej Lotte

Jeg er ny i gruppen her og jeg er helt ny i det arbejder jeg nu virker i.
Jeg arbejder med ældre borgere med dements samt en psysisk overbygning. Jeg
er ansat på et helt nyt sted i Odense Geronto afd.

Kommune er løbet tør for penge og vi mangler desperat nogle malerier til at
hænge op i fællesarealerne sam på gangene for at gøre det hyggeligt for
beboerne.
Ved du hvor/hvordan man skaffer sådanne ting når Odense Kommune har smækket
kassen i.

Steen Vinbæk
Pårup Plejehjeem
Geronto afd.
Odense

Fra : Lotte M

Dato : 21-05-02 15:46

"Steen Vinbæk" <vinbaek@oncable.dk> skrev :

> Kommune er løbet tør for penge og vi mangler desperat nogle malerier til at
> hænge op i fællesarealerne sam på gangene for at gøre det hyggeligt for
> beboerne.

Surt!

> Ved du hvor/hvordan man skaffer sådanne ting når Odense Kommune
> har smækket kassen i.

Jeg ved mange kunstnere gerne udstiller på sygehuse og
virksomheder, mange virksomheder har sågar kunstklubber,
hvor et af de udstillede væker købes og udloddes blandt
medlemmerne.

Jeg ville spørge i de lokale gallerier, om de vil udlåne
billeder, eller måske har nogle reklameplakater, som kan
monteres i en billig skifteramme.

En helt anden mulighed er at søge fondsmidler til udsmykningen.
Du kan låne en håndbog over fonde på biblioteket. Det kan
også være nogle af jeres leverandører gerne vil sponsorere
noget udsmykning....

(Jeg har lige været på messe og der så jeg, at Vela har lavet en
reklameplakat, men et smukt motiv (måske var der flere) -
de vil sikkert gerne sponsorere en plakat, eller flere.
http://www.vela.dk/ )

Håber du finder en løsning, så dine patienter kan få nogle
smukkere omgivelser.
--
Lotte M

http://www.lotte-m.dk