Fiskeri på Middelgrunden ?
Fra : Jens H. M. Larsen

Dato : 16-05-02 14:37

Jeg vil gerne i kontakt med folk som har fisket på Middelgrunden eller
omkring Middelgrunden.
Der er opsat 20 møller på Middelgrunden i Øresund og jeg er interesseret i
gode/dårlige erfaringer med fiskeriet.
Hvis du har erfaringer eller kender nogen som har erfaring må du gerne ringe
til mig på tlf. 35301932 eller sende en mail på jens@kmek.dk.

Fra : hansi.christiansen

Dato : 16-05-02 15:20

"Jens H. M. Larsen" skrev d. 16-05-02 14:37 dette indlæg :
> [...]
> til mig på tlf. 35301932 eller sende en mail på jens@kmek.dk.
> jeg kender ikke noget til middelgrunden, men jeg har læst at fiskeri
rundt om bropiller skulle være kanon , såh hvorfor ikke også ved
vindmøllerne ? på med vanten , og knæk & bræk.

http://www.kandu.dk/