Computer Arts Special 31 - hvor?
Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 16-05-02 13:58

Hallo!

Er der nogen af jer, som kender til et sted (helst i københavnsområdet),
hvor man stadigvæk kan få nummer 31 af ovennævnte magasin.
Det er et temanummer om Flash MX!

På forhånd tak

Fra : Anders Petersen

Dato : 22-05-02 23:33

> Er der nogen af jer, som kender til et sted (helst i københavnsområdet),
> hvor man stadigvæk kan få nummer 31 af ovennævnte magasin.

Det udmærkede blad fås desværre ikke så mange steder i Kbh - og jeg er ikke
engang sikker på, at Special-udgaverne kommer til landet (ved det på den
anden side ikke).

Jeg har før købt CA i 7-Eleven i Gothersgade, men prisen på DKR 120+ gør
det imho værd at overveje at bestille enkeltnumre fra deres site - prisen
er vist 6 ell. 7 Pund (kan ikke huske det præcis), og jeg havde mit Flash
MX-eksemplar på ca. en uge.

/Anders

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 23-05-02 12:25

Tak for dit svar Anders.

Computer Arts Special kan godt fås i Danmark!
Jeg har flere numre liggende, men kan dog ikke huske hvor jeg købte dem.
Officeline eller Arnold Busck?

Grunden til at jeg ikke kunne finde et sted som havde det nyeste nummer
var iøvrigt at jeg var for tidligt ude. Jeg har nemlig lige købt det
omtalte nummer hos Officeline på Åboulevarden (kr. 142,-).
Jeg kan iøvrigt fortælle at prisen hos forlaget er seks pund, og at de
ikke har flere.

Venlig ilsen,
Henrik