Javascript Refresh
Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 07-02-01 09:59

Er det muligt at bede en side refreshe via JavaScript?
Ikke en document.location='samme side' - men en refresh af den aktuelle
side!

/Rolighed

Fra : Jakob Andersen

Dato : 07-02-01 12:20

René Rolighed Christensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Er det muligt at bede en side refreshe via JavaScript?
> Ikke en document.location='samme side' - men en refresh af den aktuelle
> side!

Prøv med "window.location.reload" se evt. på
<http://www.devguru.com/Technologies/ecmascript/quickref/reload.html>

Venlig hilsen
Jakob Andersen

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 08-02-01 12:13

Kanon! Det virker bare... Lige havd jeg havde brug for.
Tusind tak for hjælpen.

/rolighed