Acad 2000i Mech. PP & neti neti norm tegni~
Fra : TIA

Dato : 15-01-01 13:51

Påtænker at skifte til 2000i Mechanical Power Pack fra R13/R14 med neti neti
norm overbygning.

Er der nogen, der har erfaringer med konvertering af neti-filerne til 2000,
så alle lag konverteres korrekt?

Findes der et program ( evt. lisp), der kan dette?

Alle erfaringer / gode råd påskønnes.

På forhånd tak

Leif

Fra : Michael Simony

Dato : 20-01-01 09:01

Hej Leif

Vi har netop skiftet fra R13 med Neti til MDT 5.0. For at konvertere vores gamle
tegninger, fik vi lavet en rutine som ændre de gamle lag til de nye i AutoCAD
2000i PP. Rutinen ryddede op bagefter ved at slette de gamle Neti-lag.
Styklister fik vi også trukket ud, men lige hvordan er jeg ikke klar over, idet
jeg ikke arbejder der mere. Ham der lavede rutinen for os var Per Damsgaard fra
NTI i Vejle.

mvh

Michael Simony

TIA skriver: