Emaljering
Fra : Karsten H. Rasmussen

Dato : 15-05-02 21:24

Hej - er der nogen der ved hvor man kan få emaljeret en komfurtop??

Karsten H. Rasmussen

Fra : Kim Carlsen

Dato : 21-05-02 21:22

Hej Karsten

Vi er stødt på et firma der hedder Re-emaljeringsselskabet.
Jeg kender ikke noget til dem- udover at jeg har telefonnummer til dem:
40 54 22 48

og en (email ?) adresse der hedder: remaljering.nu.

Hvid nogen kender firmaet er vi interesseret i at høre mere.

Fra : Katrine

Dato : 22-05-02 09:20

Jeg har absolut ingen kendskab til firmaet, men ville lige gøre opmærksom
på, at remaljering.nu er en webadresse - hvis du skriver den i adressefeltet
i din browser kommer firmaets hjemmeside frem. Der er mulighed for at vælge
en dansk udgave.

Mvh
Katrine