"Gremmerløkke" på Fyn
Fra : Jette Pedersen

Dato : 15-05-02 19:26

En af mine aner er en soldat Rasmus Jensen i "gremmerløkke" - eller
sådan har jeg læst det i kirkebogen. Han får udenfor ægteskab en datter
med et fruentimmer i Harndrup på Fyn. Hvor ligger Gremmerløkke - eller
noget der ligner??

Jette Pedersen
Kolding

Fra : Bodil Madsen

Dato : 15-05-02 19:35

Det er i Indslev sogn. I DDA hedder det Ingslev så vidt jeg husker.
Venlig hilsen
Bodil Madsen

Fra : Jørgen Dorch

Dato : 15-05-02 19:44

> [...]
> sådan har jeg læst det i kirkebogen. Han får udenfor ægteskab en datter
> med et fruentimmer i Harndrup på Fyn. Hvor ligger Gremmerløkke - eller

Mon ikke det skulle være Gremmeløkke, Indslev sogn, Vends herred, Odense
Amt?

Med venlig hilsen
Jørgen Dorch

Fra : Klaus Eriksen

Dato : 18-05-02 20:23

Det ligger ca. 3 km fra Ejby.

--
mvh.
Klaus Eriksen

Jette Pedersen <jette@nebrot.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:2a42815447d8a9f20b1a2c7124409ebf.34032@mygate.mailgate.org.

Fra : Klaus Eriksen

Dato : 18-05-02 20:24

Det ligger ca. 3 km fra Ejby. Og ca. 20 km vest for Odense.

--
mvh.
Klaus Eriksen

Fra : Klaus Eriksen