"Tågænger"
Fra : dortekn@worldonline.~

Dato : 15-05-02 19:26

Hejsa

Min søn på 3 år går meget oppe på tæerne, det har han altid gjort.

Han kan sagtens stå på flad fod og også gå, men det foregår mest på tæerne.
Jeg har spurgt min læge og han siger så længe han godt kan stå på flad fod
er det ikke noget problem.
Jeg har dog hørt om en anden, der også gik på tæerne og det var noget med
hospitaler, specielle sko og alt muligt.

Har I nogen erfaring?? Går det over af sig selv??

Dorte

Fra : Martin Edlich

Dato : 15-05-02 19:54

In article <QJxE8.7545$HN.273723@news010.worldonline.dk>,
<dortekn@worldonline.dk> wrote:

> Har I nogen erfaring?? Går det over af sig selv??

Hvordan har din søns ryg det?

--
MVH Martin Edlich
Verdens dejligste dreng kan ses på http://www.edlich.dk/christoffer/

Fra : dortekn@worldonline.~

Dato : 15-05-02 22:19

Den er som den skal være.

Dorte

Fra : Martin Edlich

Dato : 16-05-02 00:49

In article <WfAE8.7762$HN.286356@news010.worldonline.dk>,
<dortekn@worldonline.dk> wrote:

> Den er som den skal være.

Det var da rart. Grunden til jeg spurgte, er at en stiv lænd kan få en
til at gå sådan.

Fra : jaj

Dato : 16-05-02 10:27

Hej

Jeg gik også på tæerne da jeg var lille, og kan faktisk godt tage mig selv i
at gøre det stadivæk.( jeg er 27) Vi havde det ret fodkoldt hjemme og jeg
har lagt mærke til at når jeg gør det ubevidst nu er der som reglen koldt
ved gulvet.
Kunne det tænkes at det var derfor?

Mvh Janne.

Fra : dortekn@worldonline.~

Dato : 16-05-02 10:58

Vi har gulvtæpper på i stue og soveværelse.
I køkken / alrum er der parketgulve hvor han har et legetæppe. Gulvet er
ikke særlig koldt, så det tror jeg ikke, han har jo også sine sutsko på.

Dorte