Mangler du en maler ?
Fra : AEK

Dato : 15-05-02 18:22

Som supplement til mit " hidsige " udbrud over orm - får I lidt hygge også !

Den seneste tid har jeg ikke været aktiv i gruppen, da jeg ( Og Oscar ! )
maler på livet løs - vi flytter........over til manden...*S*

Som skrevet , mangler du en maler, så kan Hans Kongelig Højhed Oscar
kontaktes.
Hans løn vil være : GOD mad, vand , masser af kærlighed og en bakke !

Han er kanon god til at kure ind under plastunderlag, som man bruger til
afdækning.
Er du på stigen, er han lige nedenunder - du kan så få lov at komme ned -
når han er KLAR til at flytte sig.....
Han er meget glad for at blot sidde og betragte dig, mens du maler -
indimellem falder han dog i søvn.....!
Pletter ved han også godt , hvordan man fører rundt i lejligheden.

Så alt i alt , må jeg sige, at Oscar er en ferm malerhjælper.

Pigerne gider ikke det der malersjov - kun når de mener, at jeg har glemt
deres fodretid - så skal de nok gøre sig interessante......*G*

Malerhygge fra Esbjerg og god pinse til alle i gruppen.

Hilsen os alle.

---------------
Denne mail er chekket af NAV2002 .

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 15-05-02 18:40

Hey Anya

*LOL* underholdende beskrivelse af Malermester Oscar

Kender godt lidt den med medhjælper på - havde engang 1 kat ved navn Mikkel,
han var sikker på at maling kunne drikkes. iiihhh et hyr jeg havde med ham
*G*

Hyg jer så vældigt *S* - Og gi lige Tilde en ekstra nussetur her fra.

Knus fra
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 15-05-02 20:14

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
> *G*
>
> Hyg jer så vældigt *S* - Og gi lige Tilde en ekstra nussetur her fra.

Mjaeh, inden vi fik Phumba har hun også hjulpet med at male, hos sin
opdrætter. Desværre troede hun at det var hende der skulle være pensel, for
hun skvattede i bøtten med maling.

I dag har hun prøvet noget HELT nyt! Hun havde anbragt sin hale på komfuret
mens en kogeplade var tændt (glaskeramisk) og madame lagde ikke mærke til
noget men det gjorde alle vi andre, for pludselig bredte der sig en STANK af
brændt hår ( - så nu mangler hun hårene på 5 centimeter af halen, de der
ikke var forkullede måtte jeg klippe af for at sikre mig at hun faktisk ikke
HAVDE brændt sig... Men der er ikke noget at se, bortset fra at hun nu er
sur på mig fordi jeg holdt hendes hale under vandhanen *G* og så KLIPPEDE
den bagefter. Godt hun ikke skal på udstilling, det ser ret spøjst ud lige
nu...

Hilsen
Lisbeth
(der spekulerer på om Phumba er en slags dinosaur - de skulle efter sigende
også have haft ret lang responstid fra hale til hoved...)

Fra : Grit Wessel

Dato : 16-05-02 08:20

> Men der er ikke noget at se, bortset fra at hun nu er > sur på mig
> fordi jeg holdt hendes hale under vandhanen *G* og så KLIPPEDE
> den bagefter.

Eeej Lisbeth

Dit onde onde menneske!! Sådan behandler man da ikke en dame!!!! *grin*
Stakkels lille Phumba

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Trine Piltoft

Dato : 15-05-02 18:56

Spørgsmål:
Mangler du en maler ?

Svar:
Nej, men mon han også kan berappe vægge, og støbe nyt gulv i min
kælder, for så vil jeg da gerne låne ham - jeg er sikker på at det
hele ville gå meeeeeeeeget hurtigere så :0)

Hilsen Trine P.

Fra : AEK

Dato : 15-05-02 20:24

Hej Trine !

Jeg er sikker på, at Kong Oscar vil kunne klare dit projekt til UG.
Han er en rigtig " handy kat ".
Forleden, hvor vi også malede. Jeg havde lukket trappestigen sammen ,
stillet den op ad en væg. Den skulle dernæst ind i et andet rum.
Tror du ikke Bøllen var klatret op ad en lodret lukket stige - OG kunne ikke
komme ned igen !!!!
Der stod Oscar lodret i luften med store øjne : HJÆLP moaaaaar, jeg gør det
aldrig mere - først senere, når du vender ryggen til......spiiiind.
Jeg fik løftet Herren ned, og han var glad.

Lisbeth :
Phumba har sgu ikke opfundet den dybe tallerken........Det sammen kan siges
om Oscar !

Joan :
Tildepigen takker mange gange for nus. Hun er , som altid , i et forrygende
godt humør.

/ Anya.

Fra : Anja Plouman Johanse~

Dato : 16-05-02 08:57

Jeg kan udlåne en kattekost til tapetsering. Fister synes det var meget
sjovt at hoppe op på tapetbordet mens vi smurte klister på. Til sidst var
hans hale og poter en anelse klistrede....katte altså!!!

Anja

Fra : Kate

Dato : 19-05-02 11:56

Hihihi, det er godt at ha' nogen til at "hjælpe" sig når man arbejder.
Sikke et held at du har Oscar

Kate