hvilket kabinet...
Fra : dhek

Dato : 15-05-02 17:19

Hej,

Jeg står netop og skal til at købe et nyt kabinet, da det nuværende
midi-tower simpelthen ikke er stort nok længere. Spørgsmålet er så hvilket
der kan anbefales. Det skal være et maxi-tower, atx, low-noise og gerne med
psu.

På forhånd tak,

Daniel

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 15-05-02 18:04

"dhek" <dhek@groenjord.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der kan anbefales. Det skal være et maxi-tower, atx, low-noise og gerne

Hvor meget vil du ofre?

/Kenneth

Fra : dhek

Dato : 15-05-02 19:57

Jeg vil maksimalt ofre 1000 kr.

Daniel

Fra : Deaster

Dato : 15-05-02 20:11

dhek wrote:
> Jeg vil maksimalt ofre 1000 kr.

På hvad dog? Et kabinet eller hur?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 15-05-02 20:15

"dhek" <dhek@groenjord.dk> skrev:
> Jeg vil maksimalt ofre 1000 kr.
> Det skal være et maxi-tower, atx, low-noise og gerne
> med

Det bliver svært.
<http://asp.webconsult.dk/privat/varer.asp?cID=1&scID=4&sID=2>

Prøv at se lidt på priserne, hvis du selv køber et billigere
kabinet og køber low noise psu, magic fleece måtter og
Papst blæsere ved siden og selv monterer!

/Mikael

Fra : dhek

Dato : 15-05-02 22:07

Hold kæ.. hvor er det dyrt! Jeg var slet ikke klar over det var *så*
kompliceret!

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 15-05-02 22:37

> Hold kæ.. hvor er det dyrt! Jeg var slet ikke klar over det var *så*
> kompliceret!

Det er en jungle

Jeg selv foretrækker klart Addtronics 7896A kabinet, pga. af dets design og
fremragende muligheder for lyddæmpning, men så ryger du laaangt over de 1000
kr. du vil give.
Find et lækkert kabinet af god kvalitet og lyddæmp det selv, det er nok den
bedste løsning, ihvertfald den jeg selv foretrækker!

/Kenneth

Fra : dhek

Dato : 15-05-02 23:09

Kan et alm. ATX-kabinet godt indeholde et mATX-motherboard?

Daniel

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 17-05-02 15:52

"dhek" <dhek@groenjord.dk> skrev:
> Kan et alm. ATX-kabinet godt indeholde et mATX-
> motherboard?

Ja, det kan de fleste.

Mvh.
Mikael
- Det går udfra mATX er Micro ATX.

Fra : dhek

Dato : 17-05-02 18:27

Det er helt korrekt at jeg hentyder til et micro ATX motherboard!!

Super-duper, tak for svarene

Daniel

Fra : Leony

Dato : 16-05-02 09:13

> [...]

> der kan anbefales. Det skal være et maxi-tower, atx, low-noise og gerne

Kig efter Chieftec eller Antec.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/