Polaroid solbriller
Fra : Niller©

Dato : 15-05-02 16:11

halløj er der nogen der har tjek på hvor man køber billige polaroid briller
i nærheden af Lyngby/på nettet (jeg køber billige polbriller da jeg er meget
dårlig til at passe på dem ! ), før i tiden købte jeg altid på tankstationer
for omkring 60 kr men nu er det ikke lige til at opdrive - eller hvad ?

--
MHV Niller©

http://home13.inet.tele.dk/neholler/

Fra : Søren

Dato : 15-05-02 18:39

On Wed, 15 May 2002 17:10:53 +0200, "Niller©"
<hmmtjaa@jubiipost(remome).dk> wrote:

> før i tiden købte jeg altid på tankstationer
>for omkring 60 kr men nu er det ikke lige til at opdrive - eller hvad ?

De kan stadig fås på tankstationer (evt ved Lyngby motorvejens
begyndelse/afslutning afhængig af hvor du kommer fra), men du skal nok
regne med at de efterhånden er oppe på en hund

Søren

Nørrrrrebro

Fra : Niller©

Dato : 15-05-02 23:23

takker kikker efter en gang til !

Fra : vm acoustics

Dato : 19-05-02 10:11

www.piscator-tackle.dk kan du få nogle til 128 inklusiv forsendelse. Om
det er "billigt" nok må du selv afgøre.
mvh
Lars

Fra : JD

Dato : 20-05-02 10:45

Sportdres på frederiksundsvej i kbh har snowbee pol-briller til 89,-kr
Måske ikke de smarteste!! men de virker
mvh
Jakob

Fra : Niller©