P4 køling
Fra : Ziggiman

Dato : 15-05-02 15:59

Jeg skal til at investere i en P4 Northwood 2,0 eller 2,2 - socket
478.
Mit spørgsmål er nu: Er den standard køler der følger med en boxed
noget som helst værd? Hvis ikke - hvad kan så i stedet anbefales?

På forhånd tak
Michael

Fra : [DK]TaReC

Dato : 15-05-02 16:49

Jo standard køleren er glimrende, og larmer heller ikke så voldsomt.

Den kan sagtens holde min P4 1.6@2.7Ghz nede på 54 grader ved full load

Fra : Ziggiman

Dato : 15-05-02 19:37

Det lyder godt - takker :)

Fra : Jonathan

Dato : 16-05-02 10:12

> Den kan sagtens holde min P4 1.6@2.7Ghz nede på 54 grader ved full load

Hvordan kan du holde den på så lav en temp??
Min er en 1,8a clocket til 2,4 m. standard køler og den bliver 60 grader!!!

Hvorfor købe en 2,2 eller 2,4 når du kan købe en 1,8a og clocke den til 2,4
med standard køleren?
Bare sørg for at købe en godt MB og gode ram - f.eks.
Et Asus MB med Sis645DX chipset!!

Fra : [DK]TaReC

Dato : 16-05-02 17:55

"Jonathan" <jmbj@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan du holde den på så lav en temp??
> Min er en 1,8a clocket til 2,4 m. standard køler og den bliver 60
grader!!!

Well, jeg ved ik hvad du har brugt af tape/pasta, men jeg tror jeg var så
heldig at finde den perfekte mængde artic silver 2 at smøre på.

> Hvorfor købe en 2,2 eller 2,4 når du kan købe en 1,8a og clocke den til
2,4
> med standard køleren?

He He hvorfor købe en 1.8a, når du kan bruge en 1.6a til at nå 2.7....?

> Bare sørg for at købe en godt MB og gode ram - f.eks.
> Et Asus MB med Sis645DX chipset!!

Tjah Eller et Abit BD7 også med samsung pc2700 ram