Arbejd Hjemme
Fra : K. Jensen

Dato : 07-02-01 03:03

ARBEJD HJEMME !

Bliv din egen chef !!!

Er du klar til noget ANDERLEDES? Er du træt af de daglige RUTINER? Er du
træt af at andre tager profitten af din INDSATS? Kan du tænke dig at arbejde
hjemme for at få mere tid sammen med familie og venner? Har du givet op over
for de "gode" tilbud? DET VAR DET SAMME FOR MIG ! Derfor begyndte jeg med
ONLINE E-MAIL TJENESTER. Jeg driver hele min forretning online over
Internettet, det betyder, at jeg har lave omkostninger og kan drive min
forretning når det passer mig. Du kan tjene godt på dette koncept hvad enten
du arbejder heltids eller deltids. Online instruktion er inkluderet. Ingen
betaling på forskud. Alt du behøver er en PC og Internet/E-mail adgang, lidt
ledig tig og et ønske om at forandre din hverdag. Kontakt mig på min E-mail
adresse (pentacola35@hotmail.com ), skriv Introduktion i emnefeltet, og
indsæt navn og korrekt E-mail adresse i tekstfeltet.

Fra : Mich@el

Dato : 09-02-01 03:10

"K. Jensen" wrote:

> ARBEJD HJEMME !
>
> Bliv din egen chef !!!

Hvad helvede har det med lystfiskeri at gøre, fjern venligst dit indlæg hurtigst
muligt.

Michael

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 09-02-01 11:08

"Mich@el" wrote:

> Hvad helvede har det med lystfiskeri at gøre, fjern venligst dit
> indlæg hurtigst muligt.

Og du fordobler lige mængden af off-topic post, og ham der der har
spamet lystfisker gruppen, læser med garanti ikke dit svar, han har bare
postet det i en masse grupper.

Jeg har taget hånd om vekommende på den eneste rigtige måde, se flg.:

OG så FUT til news:dk.admin.netikette

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen