Hvilken USB key
Fra : sfc

Dato : 15-05-02 13:22

Hej igen!!

Jeg står og skal bruge en USB key (tror jeg de hedder), er der forskel på de
forskellige, eller kan jeg bare tage den billigste? Har kig på en i
www.datatel.dk til 399,- for en 32MB.

Mvh sfc

Fra : Peter

Dato : 15-05-02 15:05

> Jeg står og skal bruge en USB key (tror jeg de hedder), er der forskel på
de
> forskellige, eller kan jeg bare tage den billigste? Har kig på en i
> www.datatel.dk til 399,- for en 32MB.

Der er helt sikkert forskel.
Forskellen vil primært ligge i overførselshastigheden, som kan blive en
parameter, hvis du har behov for at fylde den op hurtigt.
DOG er 32 MB jo ingenting og jeg tvivler på det vil gøre den store forskel i
den størrelsesorden.

Du kan også se på om nogen af leverandørerne levere bedre garanti end de
andre og evt. om selve leverandøren er en du stoler på (Dvs klar angivelse
af butikkens beliggenhed og mulighed for at ringe til et fastnetnummer og
ikke kun et taletidskort-nummer)

I øvrigt vil jeg foreslå dig at give lidt mere og få en der er mindst 64
MB - leder selv efter en i fornuftigt prisleje på 256MB.

På edbpriser.dk under Flash RAM er der en del af dem du leder efter.

Hilsen Peter

Fra : sfc

Dato : 21-05-02 14:51

> I øvrigt vil jeg foreslå dig at give lidt mere og få en der er mindst 64
> MB - leder selv efter en i fornuftigt prisleje på 256MB.

Tak for hjælpen, valgte en 64 MB istedet...

Mvh sfc

Fra : Preben Bohn

Dato : 22-05-02 07:16

sfc wrote:
> Jeg står og skal bruge en USB key (tror jeg de hedder), er der forskel på de
> forskellige, eller kan jeg bare tage den billigste? Har kig på en i
> www.datatel.dk til 399,- for en 32MB.

Jeg vil foreslå CompactFlash-kort, koster kun ca. 5 kr/MB... Fylder også
mindre per kort, men så skal der narutligvis bruges en læser... Måske
kan man få en CF-nøglerings læser?

Med venlig hilsen

Preben Bohn