Dyrlæge svigter heste (bt)
Fra : Alice Trauelsen

Dato : 15-05-02 12:19

Hej
Hvis I har mod skulle I købe BT idag, der står et stykke om den syg med den
gamle hestehandler fra Ejby, jeg har skrevet om under frels os. Hvis I
køber bladet skal I være belavet på nogle gruefulde billeder. Jeg kunne
godt tænke mig bagefter at hører Jeres kommentar. Her er linket til
artiklen i BT i dag http://www.bt.dk/Forside.pl?c=left&aid=99369

Mange hilsner
Farmor Alice

www.alice-trauelsen.dk

Fra : Holm

Dato : 15-05-02 14:35

Alice Trauelsen <alice.trauelsen@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ce24424$0$51175$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> køber bladet skal I være belavet på nogle gruefulde billeder. Jeg kunne
> godt tænke mig bagefter at hører Jeres kommentar. Her er linket til

Hej Alice
For pokker da...
Jeg bliver gal når heste bliver behandlet SÅ ufatteligt usselt !!
Det kan ikke være meningen at nogen heste skal lide under disse forhold, for
det er da i den grad miserabelt, og klar dyremishandling.
Jeg kan kun opfordre os her i gruppen til at starte en
underskrifts-indsamling, og sætte spørgsmålstegn ved den /de
dyrlæger/mennesker der ikke "ser" noget problem.
Hvad skal der mon til , for at dyr/heste "står under kummerlige forhold" så
???

Hvem kan hjælpe....ud over hesteinternatet og dyrenes beskyttelse/hestens
værn ??
Sæt disse heste fri!
Bekymrede hilsener
Holm

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-05-02 15:04

"Holm" <dortheholm@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> ???
>
> Hvem kan hjælpe....ud over hesteinternatet og dyrenes beskyttelse/hestens

Jeg kan ikke være mere enig, dog bekymrer det mig på en måde at folk "køber
hestene fri", da det netop holder gang i hestehandlere som omtalte og Palle
Ellehammer og andre. analogi: Hvis der ikke var hælere til, var der stort
set ingen indbrud.

Desuden bliver der så plads til en ny hest, som kan komme og få det dårligt.
Politianmeldelser må være vejen frem her.

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : Else

Dato : 16-05-02 07:50

"Christian B. Andresen" skrev d. 15-05-02 15:04 dette indlæg :

> [...]
>
> Desuden bliver der så plads til en ny hest, som kan komme og få det
dårligt.
> Politianmeldelser må være vejen frem her.

Hej Christian
Jeg er enig med dig, at de bare går ud og køber nogle nye, der så får
det lige så dårligt. Men nogen gange så løber hjertet bare over af
medlidenhed ,og så gør man bare noget. ( har selv gjort det) Men det er
rigtigt man skal ikke støtte dem, men det er svært og lade være med at
hjælpe en hest/pony der står og beder om at blive befriet.

Hilsen en hesteven EY

http://www.kandu.dk/