IE& startside mystik
Fra : Ingolf

Dato : 15-05-02 11:25

Hej

Jeg benytter Winxp UK PRO.

Jeg har sat min startside i IE6 til www.google.com. Og det virker som regel
ok.

Nogle gange når jeg starter IE, så viser den at den henter siden fra
www.google.com, men der kommer en eller anden reklame frem istedet for, og
sommetider en masse pop-up. Jeg checker så at min startside er google, og
det er den stadig.. men der kommer kun reklamer frem... :(

Jeg benytter Trend Antivirus 2002, med nyeste opdateringer. Alt er scannet,
og intet fundet. Jeg har intet SPY ware inst. eller en masse andet stads..
maskinen er forholdsvis ren. Jeg har dog Kazaa inst.

Det er kun nogengange det sker, men når det sker, er jeg nødt til at
genstarte, og så kommer den rigtige startside frem igen.. jeg syntes bare at
det er mystisk. Nogen der har samme problem, og evt kender en løsning ?

Jeg har forsøgt at slette alt "offline content", men problemet er dukket op
igen.

Fra : Madsen

Dato : 15-05-02 18:41

Ingolf skrev:

> [...]
> scannet, og intet fundet. Jeg har intet SPY ware inst. eller en
> masse andet stads.. maskinen er forholdsvis ren. Jeg har dog Kazaa

Har du prøvet at hente Ad-Aware og skanne din pc igennem?
<www.lavasoftusa.com/> (Sløv side!)

Madsen.

Fra : Ingolf

Dato : 16-05-02 11:38

> Har du prøvet at hente Ad-Aware og skanne din pc igennem?
> <www.lavasoftusa.com/> (Sløv side!)

Ja.. alt er skannet og fjernet. Dog re-installerede jeg kazaa, men fjernede
autostarten af deres ad program i registry.